Sklep internetowy calineczka.pl jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego produktu.
Sklep internetowy calineczka.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Sklepu internetowego calineczka.pl i opisem reklamacji. W przypadku gdy produkt był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, reklamację (tj. reklamowany produkt, dowód zakupu i opis reklamacji) należy odesłać na adres: Calineczka ul. Garwolińska 1, 04-350 Warszawa (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej listem zwykłym lub paczką ekonomiczną). W przypadku, gdy produkt odebrany został w siedzibie sklepu, reklamacje należy składać w siedzibie sklepu.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep internetowy calineczka.pl niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiana produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Spółka zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Warunki gwarancji
Produkty sprzedawane przez Sklep internetowy calineczka.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sklep internetowy calineczka.pl nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt ze Sklepem internetowym calineczka.pl.
W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sklep internetowy calineczka.pl może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sklepu internetowego calineczka.pl
b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień warunków reklamacji
Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki kontaktując się ze Sklepem Internetowym calineczka.pl.
Klient może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym calineczka.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się:
- od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu),
- od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827):
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.
Klient, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Sklep internetowy calineczka.pl nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
Sklep internetowy calineczka.pl dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych w przypadku:
a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;
c) uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny.
W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Sklep internetowy calineczka.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sklep internetowy calineczka.pl dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta.
Dane osobowe
Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sklep internetowy calineczka.pl danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta w Sklepie internetowym calineczka.pl oraz w procesie korzystania ze Sklepu internetowego calineczka.pl, w tym dokonywania zakupów w Sklepie internetowym calineczka.pl. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Sklep internetowy calineczka.pl danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Sklep internetowy calineczka.pl usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie internetowym calineczka.pl. Dane osobowe przetwarzane są przez Calineczka Beata Mocarska Rożniecka ul. Garwolińska 1, 04-350 Warszawa NIP: 113-122-96-89 REGON 013056890. Sklep internetowy calineczka.pl przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie internetowym calineczka.pl.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”).
Newsletter
Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w zakładce „Twoje konto” (odnośnik „Newsletter”). W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Sklepu internetowego calineczka.pl. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Twoje konto” (odnośnik Newslette).
Postanowienia końcowe
Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu internetowego calineczka.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Sklep internetowy calineczka.pl dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu internetowego calineczka.pl były na najwyższym poziomie, jednakże nie wykluczamy możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu internetowego calineczka.pl w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu internetowego calineczka.pl.
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827)..
Klient akceptując niniejszy regulamin zgadza się na zbieranie i udostępnianie Sklepowi internetowemu calineczka.pl statystyk swojej obecności i aktywności w Sklepie internetowym calineczka.pl. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów.
W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep internetowy calineczka.pl korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Sklepu internetowego calineczka.pl. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta.
INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH
W związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO. W związku z powyższym pragniemy poinformować Państwa, że z dniem 25 maja 2018 roku administratorem przekazanych przez Państwa danych jest firma Calineczka Beata Mocarska -Rożniecka z siedzibą w Warszawie 04-350 przy ul.Garwolińskiej 1.
Poniżej przedstawiliśmy zasady przetwarzania dostarczonych nam danych.
Zgodnie z nowymi przepisami, uwzględniając potrzebę zachowania kontaktu z Państwem informujemy, że dane przekazane przez Państwa posłużą nam w celu przedstawienia ofert handlowych, promocji, skierowania do Państwa treści marketingowych oraz innych akcji prowadzonych przez naszą firmę, a także w celu odpowiedzi na ewentualne Państwa pytania w sposób, na który została wyrażona takowa zgoda. Dla utrzymania relacji biznesowej dane zostaną przechowane bezterminowo. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes firmy. Co do zasady, w naszej bazie przechowujemy NIP Państwa firmy, adres siedziby oraz adresy dostawy towaru, imiona i nazwiska, adresy e-mail, korespondencję mailową, oraz numery telefonów kontaktowych.
Zgodnie z przepisami wskazanego Rozporządzenia, poza dotychczasowym prawem do wglądu do swoich danych, ich poprawiania i usuwania przysługują Państwu dodatkowe prawa wynikające z przepisów Rozporządzenia, takie jak:
żądanie usunięcia danych,
prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie, sprzeciw lub zapomnienia przeciwko przetwarzaniu danych.
W przypadku sprzeciwu przetwarzania danych i tym samym zaprzestania ich przetwarzania prosimy o przesłanie takiej informacji w formie wiadomości zwrotnej.
Podkreślamy, że Państwa dane są u nas bezpiecznie.
Dane zostaną udostępnione tylko tym podmiotom, które są niezbędne w realizacji naszych celów oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli: usługi płatnicze, kredytowe, leasingowe, kurier, poczta, dostawcy typu dropshipping, dostawca systemu sprzedażowego ERP, dostawca marketingu automatycznego, programista. Twoje dane nigdy nie zostaną udostępnione innym podmiotom handlowym.
Jednocześnie informujemy, że przy braku Państwa sprzeciwu do tego czasu, tj. 25 maja b. r Calineczka Beata Mocarska-Rożniecka będzie stale przechowywać Państwa dane osobowe i korzystać z nich w celu utrzymania relacji biznesowej i wysyłania wszelakich ofert na zasadach nawiązujących do dotychczasowej współpracy.